Hvilken fremtid?

Jeg sliter litt med å forme bloggen og dens innhold. I den gamle bloggen var jeg ganske åpen og skrev litt om hverdagen, mens jeg nå ønsker å være enda mer anonym enn tidligere. Og jeg savner å skrive om småplukk og dagligdagse episoder - og ikke minst fra jobben min. Jeg har beholdt den gamle twitter-kontoen og er åpen om yrket mitt der og er ganske aktiv. Jeg er også ganske aktiv på lillesøstertwitterkontoen. (Du må veldig gjerne følge meg der!) Men her ... her ble det plutselig et slags vakuum. Hva kan og vil jeg skrive her som ikke avslører hvem jeg er?

Det er ikke noe særlig poeng å skrive om Asperger lenger, da jeg ikke har diagnosen. Jeg kan nevne andre pussige ting med meg, men jeg er usikker på hvordan og hvorfor. Hva vil jeg med bloggen i fremtiden?

Det går seg nok til. I mellomtiden bruker jeg litt tid på å finne veien mens jeg går.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Not. (by Erin Hanson)

Snart bra igjen

Bivirkninger