Snart bra igjen

Jeg har vært forkjølet. Jeg ER fortsatt forkjølet. Jobbehelgen gikk i dass, og det ble sovehelg i stedet. Det ble en del timer i senga, med mye lyd fra nabosenga hvor den generøse husbonden min sov. Det var han som gavmildt overleverte smitten til meg, og han snorker mye til vanlig. Når han er forkjølet blir det av og til ekstremt. Vanlige netter drar han i saga. Disse nettene har han brukt motorsag! Jeg vurderte en stund å overnatte på sofaen nede i stua.

I morgen må jeg nok tilbake på jobb, og i dag tok jeg en saliggjørende og lang dusj. Det er utrolig hvor forfriskende man kan føle seg etterpå, selv om jeg hostet opp gørr så det ljomet mellom dusjveggene og jeg faktisk ble så svimmel at jeg måtte ta en liten time-out i det jeg avsluttet dusjen. Dusjhodet ble underlig tungt og hodet mitt likeså. Det hjalp nok ikke på at jeg nesten ikke har spist noe særlig siden torsdag og har tatt av meg to kilo de siste dagene. Akkurat vekttapet er bare en bonus. Jeg har mange nok kilo å ta av.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Not. (by Erin Hanson)

Bivirkninger